Prajitura cu dragoste!

Azi am facut printre altele o prajitura cu mere, zahar ars si dragoste. Da, dragoste. Se spune ca in mancare se pune dragoste sa iasa foarte buna. Voi cum puneti dragostea in mancare?:) Eu azi am descoperit cum… e secret nu dezvalui, … hai sa zic ca pot face un schimb de metode daca vreti pana atunci astept oferte 😀

2 Responses to Prajitura cu dragoste!

  1. adrianavmg85 spune:

    🙂 Nu excelez nu te gandii ca fac o pasiune din gatit… numai ca imi place sa gatesc si atunci nu e chiar asa o povara…

  2. Balan Claudia spune:

    Tu macar stii sa gatesti. ma inveti si pe mine sa fac o prajitura?Daca ai sa vizitezi blogul meu ai sa vezi ce gospodina buna sunt:D. Pup

Lasă un răspuns

