Hai sa fim oameni !

EI AU NEVOIE DE NOI , hai sa fim oameni si pentru ei si pentru noi.
Ma adresez in special persoanelor care nu au optat inca pentru pensia priivata obligatorie informatii aici
Pentru o semnatura nu va costa nimic in schimb ii putem ajuta familia lui, pentru ca pe aceste semnaturi agentilor de asigurari li se dau un comision eu am hotarat ca acel comision sa fie atribuit acestei familii.
Asadar dragi oameni care sunteti inca angajati si nu a`ti optat pentru o pensie privata obligatorie va rog din suflet sa ma contactati pentru a salva impreuna o viata.

4 Responses to Hai sa fim oameni !

  1. somnulescu spune:

    daca s-ar putea sa donez prin paypal ar fi excelent, pt ca in rest nu am cum sa ajung la banca, am avut un accident de masina si sunt tot timpul pe drumuri..asigurari treburi.

    Daca ai un cont de paypal, da-mi un semn.
    O sa vin si eu cu un articol imediat.

  2. DannY-L spune:

    Multumesc!

Lasă un răspuns

