Insa ochii tai…

Aveam nevoie de putina relaxare …eram mult prea nervoasa aseara in afara de problemele cotidiene … ma trezesc cu.. ,, vesti bune,, in plicuri dupa ce credeam ca am lamurit problema cu 2 zile in urma .. de la acceasi institutie de cacao … problema si mai mare, nu vreau sa intru in detalii pentru ca n`as vrea sa ma duc plina de nervi la organele abilitate pentru a lamurii situatia. Si totusi dilema mea ramane… cum mama dracu poti sa ceri de 2 ori aceeasi taxa platita deja???
Daca ma gandesc bine cred ca imi pot da singura raspunsul…. ,,Se mai intampla domnisoara la cate avem noi pe cap,,.

Atunci sa va ia naiba pe toti!
si mi`am adus aminte de .. ochii tai…

Lasă un răspuns

