Christmas 2009…

Azi a venit Mos Craciun la mine tocmai din Italia cu mama si tata altceva nici nu imi doream, nu i`am mai vazut din august asa ca am avut o zi de craciun happy in sanul familiei. Casa plina, rude, prieteni, unul vine altul pleaca, colinde, povesti, cadouri, rasete, fericire… voi ce ati facut de craciun??
Voi…Cata Miha, Adi, Flo, Dan … si restul lumii pe care nu am vazut`o de curand.
P.S. Multumesc pentru sms`uri si urari…

2 Responses to Christmas 2009…

  1. adrianavmg85 spune:

    Inteleg eu… barbatii astia …:)

  2. Miha spune:

    A fost si pe la mine cu venit si cu plecat, dar, intre prieteni. Familia e departe. Mi-ar fi placut sa petrec Craciunul alaturi de familie, dar… nu se intampla mereu cum vrem noi. Asta e o lectie a vietii. Si totusi a fost fain Craciunul. Un EL l-a facut minunat pentru ca si el e minunat. Intelegi tu 😉 Sarbatori fericite si voua !

Lasă un răspuns

