Se termina… i`m glad!

Mai e putin doar putin pana la anul nou, nu stiu ce am dar abia astept sa se termine anul asta numar zilele…. dar de ce?
`1.Mai bun …financiar dupa cum se tot vorbeste se pare ca nu va fi 2010,daca nu este bun financiar … in mod normal nici starea de spirit nu este buna. Sa va explic: N`ai bani vrei sa iti cumperi… ceva (eu vreau un aparat foto… mai pretentios la pret) si nu poti sa`ti cumperi daca esti femeie o sa dai banii pe alte prostii pe care le crezi utile asta asa ca sa iti faci damblaua daca esti barbat… spune`ti voi… ce a`ti face.
2. Mari schimbari de peisaj nu vor fi,…. ceva rutina mai ales ca nu sunt bani unde sa pleci..?? in Pampas
3. Nici macar nu`mi place cum suna 2010… parca ceva se termina… ca si cum ai numara de la 1 la 10 ca doar pana la 10 ai invatat sa numeri asa ceva imi suna 2010.

Si atunci de ce naiba abia astept sa se termine??? nu stiu dar eu vreau sa termine 2009 mai repede cel mai repede.

Lasă un răspuns

