Cine este vinovat!?

Cine este vinovat:
Ca am adormit in jur de 6:00 dimi – Se numeste energizant
Ca m`am trezit la 9:00 dimi – Marius normal el m`a trezit cu stupidele sms`uri tepe de castiguri
Ca suna la tv eventual 112 sa rezolve domnule cineva problema nu sa ii creeze lui atacuri din astea de panica la 9:00 dimi cu, castiguri neasteptate- Marius normal mereu are ideei malefice:P
Ca este o farsa a unui cunoscut – Sandu clar
Ca am vecin care taie lemne in spatele casei mele aproape zilnic – Telefonul lui minune care ii tine companie pe un fond de manele gen salam si doar salam (sau este vre-un radiocasetofon portabil? totusi se aude destul de tare deranjant chiar)
Ca intr`un final nu pot dormii – Toata lumea la pachet.
Eu nu, eu sunt cel mai bun copil evident:D

One Response to Cine este vinovat!?

  1. Anunţă-mă, te rog, atunci când vei scrie ceva coerent.

Lasă un răspuns

