Multumesc!

Această prezentare necesită JavaScript.


La rau si la bine iti multumesc
Pentru felul in care ma faci sa zambesc
Dupa atata vreme iti multumesc
Pentru felul in care imi spui Te iubesc!
Pentru aceste toate…
Va multumesc!

4 Responses to Multumesc!

  1. Miha spune:

    Cu placere. Si eu iti multumesc pt poza asta…

  2. Adriana spune:

    Dupa cum vezi .. inghesuiala mare, noroc cu tine.. vrei sa fi liderul lor? :))
    In fond intentia mea nu era sa smulg ropote de aplauze , lacrimogene sau dulcegarii, insa nu ma suparam daca se scria ceva… Dar nu-i nimic, eu sunt gura sparta imi place sa strig in gura mare ce simt, asa ma simt libera.

  3. Sunt curios câţi dintre cei cărora le mulţumeşti îţi citesc blogul şi-ţi vor scrie cel puţin un „cu plăcere”.
    Bine pa.

Lasă un răspuns

